עדויות

עדויות עדויות על הפרעות קשב וריכוז ובעיות דומות

הפרעת קשב ADD/ADHD
סיפורים אישיים של ילדים:
1. "והכי חשוב -  מתן מרוצה מעצמו ומהישגיו!"
 סיפורו של מתן 
   
2. "בחדשים ספורים בלבד יצא לי להכיר את אסף האמיתי ללא המאבקים היומיומיים של החיים. בית הספר אינו נראה מאיים כמקודם ותהליך הכנת השיעורים הפך לפשוט".
סיפורו של אסף

3. "כיום, כמעט שנה לאחר הטיפול, יונתן הוא ילד רגיל בכתה ה', ציוניו גבוהים והוא מתפקד לשביעות רצון כולם: הוריו, ביה"ס, החברים והחשוב ביותר – שלו עצמו. "
סיפורו של יונתן

סיפורים אישיים של מבוגרים:
1. "היום אני מתפקד לגמרי רגיל. אחרת לא הייתי יכול לעבוד כמתכנת מחשבים".
 סיפורו של יאיר

2. "התחלתי להאמין שאני באמת עצלנית"
היא לא היתה מסוגלת להכין שיעורים ולהתכונן לבחינות. רק כשהיתה כבר סטודנטית בטכניון
היא הגיעה לטיפול בבעיות הלמידה והזיכרון שלה. רותם ענבר על הסטיגמה מילדות ועל השיטה שפתחה לה עולם חדש.
http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/226/818.html

ליקויי למידה ודיסלקציה
1. "הוא קרא ספר שלם מרצונו!" 
סיפורו של עידו

2. "השינוי היה דרמטי. למעשה, ראינו שינויים כבר מהטיפולים הראשונים".
 סיפורה של אהובה  

סרבול מוטורי
"למרות הבנה טובה ויכולת מוטורית תקינה, יש לטלי קושי בביצוע משימה
בלתי מוכרת. ניתן להגדיר את קשייה על ידי מונחים שונים –
 DCD, דיספרקציה או מגושמות מוטורית".
סיפורה של טלי 

שפה ודיבור
"בגיל ארבע נועם ידע להקשיב, היה פחות מתוסכל, חזר להיות רגוע וחייכן וחל
שיפור משמעותי בהתנהגותו".
סיפורו של נועם

רצף האוטיזם
"ועכשיו רוב הזמן הוא אתנו"
 סיפורו של איתי

תסמונת אספרגר
"שינויים אלה אצל דני שיפרו את איכות חייו שלו..... וגם של כולנו".
סיפורו של דני

ילדים מאומצים
" היא שמחה, בוגרת ועצמאית יותר
לכל הדעות, היא מוכנה עכשיו להשתלב בכיתה א' עם כולם".
סיפורה של אלינור 

נשים הרות
"את שעות ההקשבה שלי במרכז טומטיס עשיתי שנים רבות לפני שבכלל תכננתי להתחתן ולהביא ילדים לעולם.
אז, בתום יחידת ההקשבה הראשונה, הרגשתי כיצד אט אט כל חושי מתחדדים, איך כל גופי (ומוחי במיוחד) מתמלא באנרגיה והכי חשוב – מצאתי את הדרך אל עצמי.
לכן, כשנודע לי שאני בהיריון, היה זה אך טבעי עבורי להעניק מתנה זו לעובר שברחמי".
סיפורה של אתי