טיפול בלקויות למידה בתל אביב – כל אחד יכול

טיפול בלקויות למידה בתל אביב – כל אחד יכול

טיפול בלקויות למידה בתל אביב – כל אחד יכול


לאחר אבחנת אנשים בכלל וצעירים בפרט כלקויי למידה, אין סיבה להרים ידיים ולוותר.
ההיפך הוא הנכון. יש לשאוף קדימה ולהתאמץ יותר. יש כיום מענה מקצועי ייעודי למי שאובחנו כלקויי למידה. אינכם צריכים לחפש יותר מדי, כיום ניתן טיפול בלקויות למידה בתל אביב לפי שיטת טומטיס המציעה מתווה מפורט, המאפשר להתגבר על הקשיים.


טיפול בלקויות למידה בתל אביב לפי טומטיס מסייע לשיפור באיכות ההקשבה כבסיס לשיפור בזיכרון, ביכולת להתמקד, לחדד קשב וריכוז, להבהיר את המחשבה, לקבל החלטות מושכלות בתוך זמן קצר ועוד. הערך המוסף של הטיפול הוא בחיזוק הביטחון וההערכה העצמיים. שיטת טומטיס מיושמת ברחבי העולם על ידי אנשי מקצוע עתירי ניסיון בתחום הטיפולי: רפואה, מקצועות פרא-רפואיים, פסיכולגיה וחינוך.


לקויי למידה יכולים, הודות לשיטת טומטיס, לשפר את תפקודיהם במישורים שונים. הם עשויים להתגבר על קשיים במיומנויות של שפה, דיבור ותקשורת, על סרבול מוטורי, על רגישות יתר, על קושי ברכישת שפה זרה, קריאה וכתיבה ועוד.


טיפול בלקויות למידה בתל אביב – לשיפור איכות החיים:


השיפור במכלול התפקודים באמצעות הטיפול המקצועי בשיטת טומטיס בלקויות הלמידה תורם להעצמת אישיותם של המטופלים. צעד בעקבות צעד, בהדרגה, הם חווים יותר הצלחות בפחות מאמץ, חשים תחושת מסוגלות, המעודדת וממריצה אותם להמשיך להתגבר על הלקויות.
הטיפול בטומטיס מתבצע בהנחית קלינאי תקשורת שהוכשרו והוסמכו בשיטת טומטיס על מנת לטפל בבעלי לקויות שונות. שיטת טומטיס מבוססת על תיאוריה מקיפה וטכנולוגיה מתקדמת. הטיפול
כולל אימוני הקשבה באמצעות תוכנית אישית של גירוי צלילי. הגירוי הצלילי מאמן את האוזן המגרה בתורה את המוח במטרה לשפר קליטה ועיבוד מידע שמיעתי וגופני.

המתודה והכלים הטיפוליים בשילוב ליווי אישי, פרטני, וכמובן המוטיבציה האישית של לקויי הלמידה בעצמם, הם הבסיס המוצק לשיפור ולהתקדמות.
מיישמי השיטה מאמינים בזכאות וביכולת של כל מטופל להתפתח חרף הלקויות ועל אף ליקוייו הספציפיים – בכל גיל ובכל שלב במהלך החיים. התוצאות מוכיחות כי טיפול ממוקד בשורש הבעיה,
בלי להתמקד בסמפטומים בלבד, הוא הבסיס לשינוי שמתחולל במטופל.
טיפול בלקויות למידה בתל אביב בשיטת טומטיס הביא לקויי למידה רבים להישגים מרשימים ביותר.